KLanten kopen niet wat je doet, maar waarom je iets doet
    Ik help je om jouw echte verhaal consistent in de media te brengen, waardoor jouw klanten precies weten waarom ze bij jou moeten zijn.
    30.07.20 03:19 PM - Comment(s)
    Duizenden koffieplantjes staan klaar! 
    Wat een fantastisch project om aan te mogen bijdragen. De komende tijd wordt in Haiti hard gewerkt om duizenden zaadjes te planten voor een beter sociaal economisch bestaan van de lokale bevolking
    24.04.20 11:21 AM - Comment(s)
    Boodschappen in tijden van Corona
    Als betekenisvolle ondernemer vind ik het heel belangrijk om in deze tijd goed voor elkaar te zorgen en te helpen als dat nodig is. Het initiatief van een lokale ondernemer om een boodschappenservice op te zetten heb ik dan ook omarmt.
    27.03.20 12:29 PM - Comment(s)
    Introductie nieuwe Checklist
    De checklist helpt bij het scherpstellen van de merkidentiteit en de doorvertaling naar een waardevolle marketing communicatie strategie. Het bevat een quickscan op: Markt - Merkidentiteit - Visual identity - Publiek - Communicatie - Content strategie
    01.03.20 06:38 PM - Comment(s)
    Vertel je èchte verhaal en lever een bijdrage aan een betere wereld
    Als gepassioneerde en betekenisvolle ondernemer heb je een mega voorsprong op de gevestigde orde! Wat is jouw verhaal?
    19.11.19 10:41 AM - Comment(s)
    Je merkessentie is de basis voor alles
    Met behulp van het Brandkey model kan je de identiteit van een merk bepalen en vastleggen. Het model helpt je om een solide basis te leggen voor het succesvol uitbouwen van je organisatie.
    24.10.19 11:42 AM - Comment(s)
    Ik recycle mijn lenzen
    Er zijn mooie initiatieven gestart voor een bewustere consumentengedrag op www.collaction.org en op www.groenegolf.nu Zo deed ik al mee met slowfashion en eet ik al voor 85% vegetarisch, maar nu doe ik ook mee met de "Stop contact lens pollution"
    29.09.19 02:32 PM - Comment(s)
    Gemeente Renkum Klimaatneutraal
    Op 10 oktober ben ik avondvoorzitter op een event waar de gemeentelijke energietransitie in begrijpbare en betaalbare acties worden doorvertaald. Een onderwerp dat mij aanspreekt en waar het verschil gemaakt kan worden tussen plannen maken en plannen uitvoeren. Want verduurzaming doen we samen.
    19.09.19 10:06 AM - Comment(s)
    Red een banaan van de prullenbak!

    Ik ben ontzettend trots dat ik SUNT mag helpen om de wereld een beetje mooier te maken. 

    Wist je dat de banaan het meest gegeten product ter wereld is? En dat tegelijkertijd van deze banaan ook 75 miljoen kilo per jaar wordt weggegooid? Dat is ongeveer 50% van totale teelt. Sunt noemen de Braban...

    27.08.19 10:31 AM - Comment(s)
    Een paar dagen geleden nog door de NOS gepubliceerd: "Vleesvervangers bezig met snelle opmars, verkoop vlees daalt." Kijk en daar word ik nu enorm blij van! #betekenisvollemarketing #bewusteconsument #bmos Photo by Filip Mishevski on Unsplash
    20.08.19 03:29 PM - Comment(s)