KLanten kopen niet wat je doet, maar waarom je iets doet

    30.07.20 03:19 PM

    VERTEL JE ECHTE VERHAAL EN MAAK VERBINDING MET JE DOELGROEP

    De meeste ondernemers die ik ken zijn trots op hun bedrijf. Ze hebben een prachtig authentiek en echt verhaal over het werk dat ze doen. Een bevlogenheid die mij inspireert om hen te helpen om hun verhaal te vertellen aan hun klanten. En ik zie in hun passie voor ondernemen een grote kans: Want veel verhalen in de media gaan over een product of de dienst dat ze verkopen en niet over het waarom. En juist dat maakt het verschil!


    Deze manier van communiceren heet storytelling: een marketinginstrument waarmee je door het vertellen van verhalen, kanten kunt inspireren en aan je kunt verbinden.


    Als je wilt dat mensen in beweging komen, moet je ze ergens bewust van maken en de verbinding met ze zoeken. Het vertellen van jouw verhaal over je passie van ondernemen en het waarom van je bedrijf zijn hiervoor belangrijk. Mensen kopen nu eenmaal liever bij een organisatie, die iets doet wat echt indruk op ze maakt. Ze zijn op zoek naar bedrijven die een verhaal vertellen, waar ze een verbinding mee voelen. En zeker niet alleen vanwege het product of de dienst zelf.


    Ik help je om jouw echte verhaal consistent in de media te brengen, waardoor jouw klanten precies weten waarom ze bij jou moeten zijn. Jouw kernwaarden vertalen we naar een heldere communicatie strategie waarbij ik de regie neem in de uitvoering van een praktisch communicatieplan dat verbinding maakt met jouw publiek en de basis legt voor alle interne en externe communicatie.



    Zet nu de eerste stap: vertel je verhaal

    Meer impact maken met communicatie bereik je al door een stap te zetten en te focussen op een verhaal door een specifiek onderwerp of te kiezen voor een andere tone of voice. We kunnen alle communicatie aanpakken, maar we kunnen ook beginnen met de website of een social media kanaal. In ieder geval zorg ik ervoor dat alle communicatie in lijn is met je passie voor je bedrijf en dat je hiermee ook echt impact maakt.

    Lees meer